Kukka-Marian Erinlaiset Päiväkirjat

Pienen aktivistitytön höpinöitä...

17 elokuuta 2005

Ympyrä sulkeutuu

Olimme taas kerääntyneet Anselmin kämpille eli hänen vanhempiensa kellariin viettämään aikaa. Anselmi pidätti hengitystä, koska hänen karmansa oli laskenut eilisen kananmunatempun takia. Kerttu ja minä kannustimme häntä.

Anselmin mielestä minun pitäisi lopettaa kirjoittelu, koska erinlaisuudesta on vaarassa tulla liian mainstreamia. Minä olin eri mieltä, ja Kerttu ei ollut mitään mieltä, joten päätimme järjestää demokraattisen äänestyksen päiväkirjojen kohtalosta.

Äänestyksessä tapahtui kuitenkin se, mitä pelkäsimmekin, eli jokainen äänesti omaa mielipidettään. Anselmin mielestä hänellä oli kuitenkin tasa-arvon vuoksi käytettävissä yksi ylimääräinen ääni. Kerttu ja minä kummastelimme Anselmin logiikkaa, mutta emme halunneet leimautua tasa-arvon vastustajiksikaan, joten Anselmi sai äänestyksen uusinnassa tahtonsa lävitse.

Toivottavasti lukijoillamme on ollut yhtä hauskaa lukiessa kuin meillä kirjoittaessa. Kerttu haluaa kiittää kaikkia linkkaajia. Anselmi kehottaa lukijoita tutustumaan vielä hyviin ystäviimme Eskoon, Mikaan ja Teroon maanmainiossa Tuning-tarinassa.