Kukka-Marian Erinlaiset Päiväkirjat

Pienen aktivistitytön höpinöitä...

06 heinäkuuta 2005

Aloitus

Heippa vaan kaikille.

Mun nimi on Kukka-Maria, ja mä päätin avata tällaisen nettipäiväkirjajutskan meidän yhdistyksen nimissä, jotta ihmiset saisivat vähän käsitystä siitä mitä me teemme ja voisivat ehkä innostuakin toiminnastamme. Ja että ihmiset saisivat kuulla Totuudesta, ja sitä kautta maailma muuttuisi paremmaksi paikaksi elää.

Jotkut ovatkin jo ehkä tutustuneet Erinlaisen Tulevaisuuden Nuoriin nettisivuillamme, jotka perustettiin muutama vuosi sitten, mutta nykyään ne on jo poistettu netistä koska se palveluntarjoaja ei jaksanut enää pitää niitä yllä tai jotain.

Eli mä oon siis Kukka-Maria ja mä oon meidän jengin eli yhdistyksen tiedotusvastaava. Muita tyyppejä meidän jengissä on Anselmi, joka on koko ETN-organisaation perustaja ja johtaja, ja sitten on Kerttu joka toimii yhdistyksen rahastonhoitajana. Meitä on vaan kolme, mutta meillä on sitäkin enemmän energiaa ja ideoita, jotka auttaa meitä pelastamaan maailman. Ollaan joskus yritetty värvätä lisääkin jäseniä, mutta ne ei ole jostain syystä kovin kauan jaksanu hengailla mukana. Mutta me ollaan kolmistaan tosi hyvä "kopla", jos näin saa sanoa, ja meillä on tosi hyvä yhteishenki!

Tähän päiväkirjaan on tarkoitus kirjoittaa kaikenlaisia aktivismiin ja erinlaisuuteen liittyviä asioita, eli oikeastaan kaikkea mitä meidän elämät pitää sisällään. Eli siis niin kuin päiväkirjatyyppisesti selostan kaikenlaisia tapahtumia ja tempauksia. Ja sitten vähän meidän ajatuksista on tulossa juttua myös, sellaisia niin kuin laajempia raportteja.

Eli ei kai tässä sitten muuta kuin lukemisiin! Ensimmäisen jutun pitäisi ilmestyä viimeistään parin päivän päästä.